HVORDAN BRUGER DU
DINE KOMPETENCER
PÅ JOBBET?

MEDARBEJDERUDVIKLING

De bedste arbejdsopgaver er ofte både udfordrende og samtidig til at løse. Det er den zone, der giver de bedste muligheder for personlig vækst og udvikling af medarbejderens kompetencer. Det kan både være opgaver, der løses af den enkelte eller opgaver der løses af et team. Skabelsen af et godt arbejdsmiljø, hvor opgaver og teamsammensætning fungerer optimalt, er derfor helt centrale opgaver for virksomhed, ledere og medarbejdere og vejen til at opnå de bedste løsninger og resultater.

Af og til er denne gode balance ikke til stede, og der er i stedet et arbejdsklima uden den gejst, der får opgaver til at flyde lettere. Det kan ytre sig som manglende commitment til opgaverne eller som samarbejdsvanskeligheder i et team eller mellem enkelte medarbejdere.

Virksomhedspsykologerne har bred erfaring i at arbejde med udvikling eller karriererådgivning. Denne erfaring omfatter også håndtering af konflikter mellem enkeltpersoner eller mellem grupper i virksomheden.

Til højre er der beskrivelse af et par opgavetyper som vi løser. Du skal være velkommen til at kontakte os, hvis du vide mere.

KONTAKT OS

SE OGSÅ:

KONFLIKTHÅNDTERING
TEAMUDVIKLING
TEST OG UDVIKLINGSREDSKABER